Long time..

OOPS! Det funka visst inte med att försöka skriva varje dag. :P
En hel vecka och nån dag sen sist. Måste bli nån fason på mig som Johan brukar säga.
Yeye, vad har hänt sen sist? Hmm.
Mycket i skolan nu! Men men, jag överlever.
3 veckor med Johan i helgen. Låter så lite men en månad på tisdag, (haha) !
Sen har jag inte gjort så mycket.
Varit med Johan i helgen och blivit en one tree hill nörd! Såå bra! :D
Fast prison break slår inget, sen kommer one tree hill på andra plats.
Förstår verkligen att ni tycker det är intressant.
För övrigt så har jag lektion nu, går inte så bra för mig. Försöker hitta nån bild så jag har varit inne på bilddagboken rätt mycket och faktiskt försökt letat. Men jag hitta en bild på läppar. Men den vart så mörk när jag skrev ut den så jag får fixa den i photoshop när jag kommer hem.
Sen ska jag lata mig som vanligt :P
Man ska inte överbelasta sig!

Nu ska jag försöka komma på nån text som passar till ett par läppar.

CIAAAO!
Anonym
2007-11-28 @ 18:46:20

"kiss"

"My lips are sealed"

Anteckna vettja :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0