Rastlös.

Ja, nu ska jag försöka, igen! Med att skriva så ofta jag kan :) Funderar om jag ens har några läsare men men, om det är någon som läser ska jag väl försöka uppdatera lite.
Idag så började vi klockan kvart i ett, vilket betyder sovmorgon! Mycket skönt. Om jag hade bott i stan så hade jag kanske klivit upp senare. Men jag pallrade mig upp runt kvart över nio. Var skönt att få sova ut lite. Jag är verkligen ingen morgonmänniska, men det går mycket lättare med en sovmorgon. Gjorde gröt som jag inte åt upp och kokade te. Mums! Sen dusch, klä på sig, smink mm. Mamma skulle till sjukhuset en sväng så jag åkte med henne till stan. Vi skulle ju kika in på B-young som öppnade idag. Men det var inte så märkvärdigt. Sen var vi på Dollar$Store, mamma kika runt lite. Blev några inköp.

Sen på skolan då, hade bara en lektion, film. Var meningen att vi skulle filma idag, men jag och Angelica hade verkligen ingen ork till det! Men vi fick ihop ett manus iaf. Baserad på en sann händelse som vi själva har upplevt på krogen (bockarna). Jaja, skrattattacker! Men kul hade vi. Skulle ju kolla på film också, men typiskt hade dom inte exorcisten som vi ville så gärna se.
Hann träffa min kärlek också en sväng. :') Underbarast.
Imorn får jag träffa han på riktigt. Han kommer hit och sover över I think. Våran rutin liksom and I like it.

Jag har det riktigt bra har jag kommit fram till! Underbar familj, vänner och en underbar pojkvän! :)
Det känns så bra att jag kan skriva/säga "pojkvän" . Han är bäst på alla sätt. Jag är lycklig att jag har just han.
Fick precis sms av han också där han skrev massa gulligt! "Du betyder mycket!!" Kan inte fatta hur underbar man kan bli! Jag är riktigt kär! Känslan alltså! Obeskrivlig..


Nu ska jag ta och göra nåt åt mitt rum. Har kommit fram till att man har mycket onödigt, ska försöka bli av med lite. Frågan är väl vart jag ska göra av allt. Går inte att slänga allt man hittar ju. Haha.



Puss! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0