Åka motorcykel :)

Nu ska jag ta och slita mig ifrån datorn och packa lite.
Ska till Johan och sova över där. Man passar ju på när man börjar samtidigt!
Dom flyttar ju snart dom också, Johans mamma och sambo eller vad dom är, haha :)
In till stan ska dom bosätta sig i en lägenhet. Nice.

Iaf, så ska jag få åka till Johan på min premiärtur på mammas motorcykel , som hon är en stolt ägare till.
Visst då, mami? ♥
Fast det är pappa som kör, mamma är inte hemma, annars skulle hon nog skjutsa mig har jag en känsla av,
eftersom hon är så sugen på att köra.
Men men, nu drar jag.

Ha en fortsatt bra kväll, för det ska jag ha med mitt hjärta´!♥

Jannike
2008-04-29 @ 19:05:21
URL: http://iingensoldat.blogg.se

Ja, det är verkligen riktigt skönt! :)

kul att åka mc :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0