Börjar lida mot sitt slut

Ja som sagt, kvällen börjar lida mot sitt slut.
Känner hur jag vill krypa ner i sängen och bege mig in mot en härlig sömn.
Synd att inte en kille vid namn Johan ligger i min säng och ska sova med mig.
Well, jag överlever nog. Jag gjorde ju det inatt ;)
Imorn väntar en kort dag med vals på idrotten och sen arbetsmiljö.
Slapp dagar, I'm happy!

Om prick en månad befinner jag mig i Bulgarien :) Total lycka, jag längtar.
Men börjar få lite panik, måste få ihop fickpengar.
Men lite tur har jag iaf, som fyller år dagen innan jag åker.
Så jag hinner kanske önska mig någon slant.

Gäääsp, godnatt! ♥
Ida
2008-04-29 @ 10:22:41
URL: http://adi89.blogg.se

Shit bara en månad kvar, gud vad härligt vi ska ha det, längtar som bara den :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0