The Killers

Här sitter jag och lyssnar på the killers. Laddade hem medans jag tog en dusch efter jobbet. Så nu har jag hört dom också. Kände igen en låt med dom, human! Jag vet inte vart jag har hört den, säkert på oth eller nåt. Men den låten är riktigt bra! Ska snart hämta Agnes som kommer med bussen, hon har varit i njutånger. Imorn är jag ledig! Fan va skönt.
Nyårsdagen jobbar jag, kväll så det är inte så farligt :) Har fått lite dagar nu i januari som jag ska jobba. Pengar, pengar!
Det sitter fint i plånboken. Tror jag ska fixa lite med designen ikväll. Börjar att tröttna lite, nå förslag? :)

Johan
2008-12-30 @ 18:47:18
URL: http://nilssonjj.blogg.se/

Hej.

Kan tipsa albumet Hot Fuzz från 2004 om du gillar The Killers!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0