BESLUTSÅNGEST SOM ALLTID

Imorn är det äntligen fredag! Åh, va skönt. Det är även gfest imorn. Gymnasifest för alla som går på gymnasiet, säger sig självt haha, men ändå.
Har sagt förrut, låångt innan att jag skulle gå. Man kan faktiskt ha kul på dom enligt mig själv.
Men nu är det ju så att typ ingen ska gå :o
Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.
Visst, jag är 18, jag kan gå ut på krogen ist.
Men känns ändå att när det väl händer något så vill man gå!
Åh! Typiskt, när jag väl vill gå då vill ingen gå.
Får se hur jag gör.

Karin
2008-01-31 @ 22:24:59
URL: http://bjellmankarin.blogg.se/bjellberts

Samma här, vet inte riktigt hur jag ska göra. Och det verkar ju som att ingen man känner ska gå :S




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0