Thuesday

Idag har jag som vanligt, jobbat. Var lite stressigt idag för vi hade bara en bil idag. Men vi överlevde.
Sen cyklade jag hem, det var faktiskt skönt att cykla fast jag höll på dö i en uppförsbacke där jag ställde mig upp och trampa utav bara farten och sen satte mig igen. :O omg!
Iaf så har jag varit på en liten tur här hemma och hitta lite som jag kunde knäppa på.

Längtar tills imorn gör jag också! Jag tror ska åka in till stan imorn och framkalla mina biler! (finally)
Sen vara med Johan och gå och käka på Hot Chili :) Vi har tänkt göra det ett tag och imorn ska vi göra det.
Mums!

Bjuder på några bilder :)
(oredigrade bilder)






Nästan lika som en bild som jag nyss har knäppt.





Nån kommentar om bilderna ? (:

Myran
2008-06-26 @ 21:14:38

Snygga som vanligt!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0