Sängen kallar tidigt ikväll..

Japp, nu är det verkligen dags för att skutta ner i min breda säng. Ska ju till Vemdalen imorn och bussen går 06.15 imornbitti från Iggesund. Vilket betyder att jag ska kliva upp typ 05.00 (!!) Jippie verkligen längtar tills jag ska kliva upp då :D Härligt att få komma upp riktigt tidigt! Nu är det dags att känna ironin i det hela! ;)
Fyfan va tidigt :| Men skönt, jag kan sova på bussen upp.

Sen när jag kommer hem typ vid sju på kvällen är det hem att byta om och glida in mot 20;årsfest! Min  vän Cecilia fyller ju hela 20 år snart :) Vilket påminner mig om att det är bara ett år tills jag själv fyller 20, jisses va tiden går fort! Vart tar åren vägen?

Nej, nu måste jag verkligen avsluta här som ni förstår och sova. Ni förstår även att jag kommer nog inte hinna blogga något imorn. Så jag får väl passa på att önska er en trevlig lördag :)
Pusspuss och godnatt!
laijna
2008-04-01 @ 18:47:03
URL: http://laijnloo.blogg.se

så jobbigt att stiga upp 5 :S

thina
2008-04-01 @ 19:24:40
URL: http://thinadahlberg.blogg.se

du måste komma hem till mig någon gång och fixa min headliner. jag fattar ingenting!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0