Direkt fran Tsarevo

Hej hej!
Hoppas det ar bra hemma i Sverige.
Har i Tsarevo ar det bra, fast det ar valdigt dott efter elva pa kvallen.
Lite klurigt att skriva nar det inte finns prickar over a, o.
Vet inte hur man gor fragetecken heller. :P
Jattefint vader har vi haft, soligt och varmt. Har hunnit brant mig sa jag ar ganska rod.
Snart gar tiden ut, betalade 4 leva, (20 svenska kronor) for att sitta i en halvtimme.
Det ar billigt har, men jag, Ida och Malin har konstaterat det att nasta gang om vi ska till Bulgarien
sa aker vi till Sunny Beach.

Famlijen, Johan och mina underbara vanner. JAG SAKNAR ER :(
Fan, lite hemlangtan har jag men det kommer ga bra.
Pa mandag ska vi till Burgas och shoppa.

Jag alskar er, vi syns! (L)

Emelie
2008-06-03 @ 11:23:47
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Hur många grader harni? Jag har också bränt mig så idag blir det skuggen. :/ Hoppas du hittade något fint i Burgas nu. :-D Bara att köpa på sig när det är billigt ju. Ha det bäst!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0