1:a Advent .

Hallå!
Idag är det söndag och första advent. Det är mysigt tycker jag att ta fram ljusstakar. Då blir det mysigt och fint. Det enda som fattas nu är snö! Det får gärna komma lite snö nu. Jag vill ha en vit vinter, inte en grön...
Idag tänkte jag inte göra så mycket. Svara på lite mail och fixa lite. Bara ta det lugnt, fast man kan ju hoppas på att det blir nåt äventyr idag. Tror jag skulle behöva det efter gårkvällen! Allt blev bara kattpiss.
Jag skickade ett sms till en tjej som jag fick jobbet som vimmelfotograf av och fråga hur det blev med tröja den här gången. Fick inget svar. Så när jag var på parkeringen i Söderhamn ringer jag till en kille som jag hade pratat med förra gången ang tröja. Självklart så svarar han inte. Ringer igen och han svarar. Men då hör jag inte vad han säger bara hör jag "prata på".
Så jag talade om att hur det var att det hade blivit nåt missförstånd förra gången så jag har ingen tröja den här gången heller och frågar om han är ute. Sen bröts det. Då började jag tappa tålamodet! Men fick ett sms sen "har du möjlighet att komma till stadt i hudik innan?" Men det hade jag ju inte. Kan ju inte åka till hudik och sen tillbaka till söderhamn. Först och främst var det halt efter vägen sen var klockan halv tolv. Så jag skulle inte hinna få ihop mina bilder. Jag skrev tillbaka att jag inte hade den möjligeheten. Då åkte jag till festen som mamma var på med sina kompisar från jobbet. Härliga männiksor! :) Ringde till den här tjejen och förklarar hur läget ligger till. Hon sa att det inte var mitt fel ochinte hennes fel.
Så efterfesten blev utan bilder och jag hamnade på Mousequet (stavning?) men mami och hennes brudar. Haha!

Har skitont i vänstra handleden, vet inte vad jag har gjort! Ont gör det iaf. 
Aja, nu ska jag chilla vidare! 

Dagens låt: Lady GaGa - Money Honey
Rockabilly babe
2008-11-30 @ 15:27:22
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Okej. Just nu kom jag hem, och gör min matlåda :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0