Godmorgon !

Det är lite mysigt att man vaknar av att solen ligger på en. Fint väder är det idag, men kallt. När jag skjutsade Agnes var det frost på bilen (!) Nu är det höst hörrni!
Men iaf så ringde såklart pappa och trackar mig att jag ska kliva upp. Sen tjata han om nån äppelkaka att det skulle vara SÅ gott när han kom hem och ha lite fika. Så jag får väl så lov och göra en äppelkaka. Hoppas bara att jag lyckas så det inte blir kaos. Är inte så där duktig på att baka, det är Agnes som står för bakningen här hemma. Men men, det ska väl gå bra, hoppas vi!

Nej, nu ska jag lyssna klart på den här låten sen ska jag fixa frukost. Jag hatar att vi inte har lingonsylt, för jag kan inte havregrynsgröt då :P Fast vissa har ju socker på så jag kanske får testa det nu då.
Aja, ni har det nog lite roligare än att läsa vad jag ska äta tillfrukost.

Vad ska ni hitta på idag?
Jobba eller baka en äppelkaka kanske ? ;-)

natalie
2008-09-30 @ 11:19:06
URL: http://nataliepalm.blogg.se/

vakna nu? själv sitter jag i skolan "/

myran
2008-09-30 @ 14:14:05
URL: http://mcmyran.blogg.se/

BraVo amanda!!



Nu blir chefen glad..:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0