Your body is a wonderland.

Tänk! Min äppelpaj (som det blev ist för äppelkaka) vart god! I maid it, woho! Gott med glass till (:
Sitter och lyssnar på lite musik, nu när det är fint väder ute. Så jag ska nog gå ut en liten sväng, kanske kameran följer med. Rubriken är som ni kanske vet, en låt av John Mayer. En favorit av mig, sen har vi ju Neon som dunkar i högtalarna just nu! :-)
Nä hörrni, nu går jag ut.
Vad har ni för väder hos er? Skiner solen eller det stygg väder?





"One pair of candy lips and
Your bubblegum tongue
"

Bilden är tagen av mig och får inte kopieras.
agnix
2008-09-30 @ 16:52:18
URL: http://agnestove.blogg.se/

de är vackert väder ;Dhaha

men brukar nån ta dina bilder eller?

haha :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0