a list

Ursäkta, men jag hade tråkigt.

Lovar du att vara ärlig? yes
Du heter: sara amanda lantz
Smeknamn: mändie, pändie,
Låt som när du är ledsen sörjer till? åh, svårt. jag vet faktiskt inte.
Beroende av: kärlek, familj, vänner
Vad behöver du mest just nu: mat
Vad tror folk om dig?: jag vet faktiskt inte. hoppas på att dom tycker att jag är snäll
Stämmer det? om dom säger att jag är snäll så, ja. 
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon 
Vad säger du för att imponera på någon? haha, det vet jag faktiskt inte :P
Hur imponerar man på dig? man har humor!
Brukar du skratta för dig själv? haha, yes : )
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "jag vill sova med dig nu! sov gott, älskar dig!"
Var bor du? enånger
Trivs du där: nja, men det duger 
Äger du några converse: nix
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Vad har du för mobil: sony ericsson w350i
Nästa mål i ditt liv: har inte tänkts ut än.
Hur svarar du i mobilen: "amanda", "tja"
Vem ringde du senast? Niklas
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han skulle vara med mirre och tobbe idag och att han ville vara med mig imorn.
Antal timmar sömn inatt: ca 7 timmar
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: alltid
När mår du bra: när jag är med niklas, vänner, familj.
När blev du fotad senast: kommer inte riktigt ihåg
Hur känner du dig nu: lat
Vanligaste färg på dina kläder: svart,  
Vad tycker du om fötter: helt okej 
Vad saknar du: mina mjukisbyxor, vart fan är dom?! (slog mig idag)
Favorit dryck på morgonen: te
När brukar du oftast gå och lägga dig: typ aldrig i tid, efter tolv är rätt så vanligt. 
Är du blyg? ibland när jag träffar nytt folk.  
Sysslar du med någon idrott: Haha, nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Spana in tjejer och en massa annat! 
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag!
Vad är det värsta du vet? snor och spindlar 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det är olika
Vad längtar du till?: tills jag fyller år!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag! 
Vad är det finaste du fått? niklas? :)
Om fem månader: september, då har jag nog flyttat hemifrån, om inte tidigare.
Om ett år?: ska jag fylla 21
Du samlar på: foton
Vem ringer du när du är arg/ledsen: niklas I think
Har du strumpor på dig nu: ja, rosa
Är det okej att gråta: det är helt okej!
När grät du senast: kommer jag faktiskt inte ihåg
Bär du glasögon eller linser: glasögon
Har du piercing: navel, öron
Vill du gifta dig: ja, : ) 
Vill du ha barn: självklart!
Är du bra på att laga mat: ganska så!
Är du flygrädd: verkligen inte. det är roligt!
Hur vig är du: konstigt nog så är jag rätt så vig 
Vilken är din favoritglass: åh jag har nog en ny favorit, solero med blåbärssmak :) 
Tror du på ett liv efter döden: jag vill tro att det finns
Bor dina föräldrar tillsammans: japp : )
Vilken ögonfärg har du: blå
Röker du: ibland på fest
Hur ofta tränar/motionerar du: hahaha, inte ofta om man säger så :)
Vad är det viktigaste i livet?: kärlek!
Niklas
2009-04-28 @ 22:40:26

"Är du bra på att laga mat: ganska så!"

Bra ju! Den där laxen är fan inte att leka med, grymt god :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0