"Jag ska bara..."

Jag som skulle vara duktig och diska och göra ordning i garderoben medans Niklas är på bio. Fast han är ju på bio i typ 50 minuter till. Men jag trodde faktiskt att jag skulle vara klar vid den här tiden. Ska jag passa på att erkänna att jag inte har varit utanför dörren idag? Det är faktiskt sant. Får lite ångest när jag tänker på det. Äh! Nån dag behöver man inte gå ut om man inte pallar eller känner inte för det. Idag vart det så. Bara att gilla läget.

Nu ska jag försöka slita mig från datorn och gå och kissa. Har ju suttit i säkert 20 minuter och tänkt "fan va kissnödig jag är!". Jag har ju faktiskt en toalett jag med.. Om jag kommer upp ur soffan får jag en ursäkt att diska "jag är ju ändå uppe på benen nu."

Får se hur det går. Bjuder på bilder på mig själv eftersom jag är så snäll ;)


Visst är jag snygg?

den är effekten heter "I see a ghost". Anteckna!
Fan va oseriös jag känner mig. Lika bra att jag slutar nu. Hejdå!
cia
2009-12-28 @ 22:09:35

Tack för hjälpen med designen på min blogg ! vart kanon <3<3<3<3<3

Älskar dig

//Mami

Julia
2009-12-29 @ 14:06:04
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

haha vilka bilder!

Fani
2009-12-29 @ 19:45:28
URL: http://glikia.blogg.se/

exakt haha ;) "i see a ghost" xD fan va ont man fick i huvvet av att kolla på bilden x| haha! puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0