090729

Hallå där! Kände att jag läre uppdatera även fast jag inte orkar. Men iaf, var ju på kryssning i måndags. Och, herregud va mysigt och kul vi hade det! Jag har verkligen toppen vänner! :) Igår mådde man som man mådde, skit rent ut sagt. Men skit i det, huvudsaken att man har kul, eller hur?

Imorn fyller min älskling år! Jag längtar som en tok tills imorn, haha! Lite synd bara att jag ska jobba delad tur, vilket menas 7 - 9,30 och sen 15-20.00. Lite surt, jag som tänkte byta så att jag bara jobba dag, men det fattades som vanligt folk. Men jag får ju pengar så jag ska väl ändå inte klaga, kanske bara lite ;)
Nu ska jag kolla på lite Gossip Girl för det var längesen. Sen ska jag sova. Så jag säger godnatt nu!


Imorn blir du lika gammal som mig pysen : ) <3

amanda
2009-08-01 @ 20:13:25
URL: http://alornothing.blogg.se/

Sv; Så lite så ;p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0