bust a move

Alltså seriöst, en vecka sen jag blogga? Men hör på det är, jag har inte suttit vid datorn sen i lördags tror jag. Inte för att jag inte har kunnat utan för att jag inte har känt för't. :) Känns lite bra där faktiskt. Men nu kände jag att det var på tiden. Men jag orkar och vet inte vad jag ska skriva. Jobbar och sliter. Den här/ är veckan har det varit hur nice väder som helst. Imorn är jag ledig så det blir det att steka kan jag ju lova! Bara ligga och pressa och läsa bok. Ser fram emot att få vara ledig imorn eftersom jag jobbar sex dagar den här veckan.
Vill vi veta en sak? Jag är så jävla sugen på godis. Men har inte ätit nå godis sen i söndags men imorn får jag äta om jag vill har jag bestämt. Haha, dagens i-landsproblem hej! Snart får man lön också från det ena till det andra. Nästa vecka jobbar jag bara onsdag och torsdag så jag skulle tro att det blir en tripp till IKEA då. Kan lika gärna åka själv om det är så för dit ska jag bara, kanske Cecilia är på? :)

Nu ska jag chilla vidare. Sa jag att jag är ledig imorn? ;)
Cecilia
2009-06-25 @ 09:05:06

Äntligen bloggar du igen;) Ikea, åh gärna... Vet SÅKLART inte nu vilka dagar jag jobbar till veckan. men det får vi pussla med snart.... syns kram

maria
2009-06-25 @ 21:29:50
URL: http://mariaochtyra.blogg.se/

Fin header!:D

Amanda
2009-06-25 @ 21:55:05
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

<b>Cecilia: Haha, ja jag har legat på latsidan lite ;) Ja vi får höras om hur du jobbar till veckan :) Kram!!</b>




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0