kände att det var ett tag sen..

... jag la upp lite bilder. Så titta eller klicka vidare! Även att jag har hittat en patt-tv som jag vill ha! Skulle passa utmärkt till mitt rum ;) En platt-tv som är alldeles min egna! Det lät nice, och det bästa är ju att då har jag ju en tv också när jag flyttar hemifrån. Det gäller att se fördelar med att spendera pengar. Dessutom var den rätt billig, men måste väl rådfråga pappa lite ändå. Det kan jag säga er, det blir så fort han kommer hem. I want I want.
Just ja, bilder var det ja!


några dagars gammal bild på mig själv. (ego.)


en söt katt som gillar att nästan få en bok eller kamera slängd på sig. Nära ögat kan man säga!


min alldeles egna ♥


-

en ganska så happy Amanda (såhär ser jag ut nu.)

Nu ni mina vänner ska jag kika på gossip girl och äta glass!
Imorn ska jag även jobba. = money! = plånboken säger yiiha! :)
Cecilia
2009-03-27 @ 07:57:33

Whoohooo!!! En bild på kärleken!!! Det var på tiden;)

lotta
2009-03-27 @ 09:21:56
URL: http://lottaandersson.devote.se

Hahahaha, har du fastnat för gossip girl nu sen du såg det hos mig? :D

Fani
2009-04-03 @ 00:15:18
URL: http://glikia.blogg.se/

sötnos! :) fina bilder, speciellt den första gillade jag, rödluvan :D puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0