födelsebarnet herself :)




(lite ego sådär ;) )
Idag blir lillskiten 20! Känns typ underbart :) Jag och pappa var ner till söderhamn idag och fikade på stan. Sen gick jag på systemet och handla ALLDELES SJÄLV! Kändes grymt! (Y) SÅ jag köpte med mig lite. Var och handla lite mat sen. Kom hem och var hemma ett tag. Pappa åkte på jobbet. Sen kom Cecilia hit. Fick ett jättefint halsband av henne! Tack sötnos! Sen var hon snäll och hämtade agnes som kom hem. När hon kom satte vi igång och baka tårta. Mest jag, men dom fick vara med ;) Vart asgod. Måste hinna knäppa kort på den innan den blir uppäten! Haha! Nu ska mamma laga mat, fläskflié och potatisgratäng. Mums! Ska vara lite social. Bara väntar på att tiden ska gå lite, så Niklas dyker upp.

Kanske man skulle ta sig en smirrnoff? ;)
sandra
2009-05-28 @ 10:48:12
URL: http://hinkn.blogg.se/

men grattis i efterskott Amanda :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0