dance with somebody

Jag vet inte vart jag ska börja! Känns helt sjukt att jag har plockat ner allt från väggar och tak bokstavligen. Det sista jag ska packa ner nu är dataskärmen. Sen har jag packat ner allt tror jag. Är väl lite småsaker som ska tryckas ner i nån av alla lådor. Känns så konstigt att lilla jag ska flytta hemifrån. Då är det jag som ska laga mat, diska, städa. Nog för att jag gör det ganska ofta. Men ändå! Känns lite tomt på nå vis. Nu vet jag att jag kommer ligga där i våran lägenhet och längta efter mamma, pappa och Agnes. Jag kommer sakna av att bli lite irriterad av att höra hur morgonsur mamma och agnes är på varandra. Och se pappa bära in ved, skotta gården osv. Men samtidigt vet jag att det kommer gå hur bra som helst och jag kommer ju åka hem och hälsa på såklart!

Jag ska upp klockan sex ungefär för att jobba i typ två och en halv timme. Jag vet att jag kommer säkert flyga upp ur sängen likt ett skott ur en kanon för jag kommer vara så taggad! Helt sjukt! Längtar tills jag kommer få ont av alla lådor som jag bär in :D Hörs så fort jag har tillgång till dator. Eller mobilbloggar gör jag säkert! :D Jag surfar gratis veckan ut! :) så det blir perfekt. Nej, nu ska jag packa ner skärmen och krypa ner i sängen!

Puss på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0