if I sing my little song would you follw me home?

Lite sen update såhär. Men har sovit i stan inatt hos min snart sambo. Låter lite knepigt det låter :) Men iaf så ringde kvinnan idag! Agneta som hon också heter, och sa att vi var "grön ifrån skulder". Härligt att höra, även om jag redan visste det :P Tjejen som bor där jag kommer att bosätta mig snart håller på att flyttar ut nu men det kunde tydligen ta ett tag sa hon. Hon hade ju kontrakt på lägenheten till sista oktober men det kunde bli tidigare. Och det hoppas ni på! Men det kan väl inte ta allt för lång tid tycker man. Hoppas att hon ringer snart och säger att hon har flyttat ut så vi kan röra på oss :) Så nu kan vi säga att vi är på väg lite iaf! Så ligger det till nu. Gick en sväng på DollarStore$ och införskaffa mig lite grejor till köket som en stekpanna, hahah! Det är så trypiskt mig! Men vafan, lite förbered ska man va ;) Gick på stan med sis sen när jag hade hämtat upp henne och pratat med min söta morfar. Köpte ett hippieband? Eller vad man ska säga. Man kan ha det i pannan liksom eller som "hårband" om man vill det. Självklart posade jag framför kameran för att visa er ; )


suddig bild men man ser ju ändå. Hiss eller diss? Haha. Nu borde jag verkligen sova med tanke på hur mycket klockan är och jag ska upp klockan sex. Känns jättehärligt! Ikväll har jag även varit lite dryg och flamsat runt här hemma. Så mamma fick nå fel på mig och sa att det skulle bli skönt att jag skulle flytta :D Hahah! Jag vet att du kommer tycka att jag ska komma hem och vara dryg när jag har flyttat ;)

Godnatt!

Julia
2009-09-30 @ 13:49:51
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

söt du var i hårbandet där! :)

Fani
2009-10-02 @ 15:56:37
URL: http://glikia.blogg.se/

tack sötnos! :) snyggt hårband. tkr de är snyggast att ha det sådär i pannan (y) hoppas allt är bra med dej :D puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0