Första dagen i skolan!

Jag säger bara en sak! Mitt huvud är proppfullt av hur mycket som helst. Men det verkar bli bra och det känns bra :)
Sitter och har kollat på fångarna på fortet och gör en av läxorna vi fick idag. Fick två stycken första dagen, haha! Det känns att man ska bli student kan jag säga ;) Känns lite konstigt som sagt att ha satt sig bakom skolbänken igen. Men det känns rätt bra. Men det är skönt att jag redan har läst tre kurser redan, psykologi, arbetsmiljö och säkerhet och datakunskap. Så imorn har jag just inga lektioner utan bara en genomgång av ett program vi ska använda oss av på datan. Men har lite och göra imorn ändå så det blir inge vila ändå ;) Haha!

Nu ska jag fortsätta med läxor. Lika bra att få det gjort! :) Ska försöka bli bättre på det att göra läxorna på en gång så man inte skjuter upp det till sista dagen. Det var jag en fena på förut! Får se om jag blir bättre på det!
Puss!
lovisa
2010-08-31 @ 09:24:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

sv: det förstår jag:) var skulle du tatuerar den?

Fani
2010-09-05 @ 22:11:03
URL: http://glikia.blogg.se/

åh vad roligt att du börjat plugga :) vad är det för utbildning? :)

kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0