Torsdag 30/12

Godmorgon eller nåt!
Fast jag har varit vaken ett tag, sen tio ungefär. Intressant?! Haha! Imorn är det nyårsafton. Vad har ni för planer? Själv har jag just inga planer än. Det brukar lösa sig :) Men iaf så ska jag ut i friska luften nu. Måste gå och lämna ett papper på Kullen sen ska jag förbi systemet en sväng. Sen tänkte jag åka hem en sväng. Måste ändå lämna ett papper på Edsbacka, sån där tidsrapport där man skiver hur man har jobbat under månaden. Så då tänkte jag att jag kan lika gärna åka hem en sväng också. Gosa med hunden och katten! Känner mig inte helt hundra. Lite slö, skulle ju vara höjden av otur att bli sjuk till nyår liksom. Fast det var jag förra året. Då på morgonen så hade jag feber men den sov jag av mig. Aja, gå ut var det ja! Hörs kanske sen när jag kommer hem! :)

Leia ♥
2010-12-30 @ 16:31:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Har du något nyårslöfte?? :)

Sannie
2010-12-31 @ 13:05:37
URL: http://sannie.blogg.se/

Gott nytt år! ha en awesome nyårsafton! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0