Right now..

Just nu sitter jag inlindad i filten och bara sitter i soffan. Inte en enda lampa har jag tänd heller. Spar på elen.. Nä, inte direkt då. Har bara inte kommit mig för att resa på mig. Tur att det är just ute än iaf :) Magen börjar på att kurra också. Så man kanske skulle ta sig i kragen och göra ordning lite middag. Tända lite ljus och komma igång lite. Men idag hände något som jag läre dela med mig av. Jag klev upp halv elva. Det är verkligen inte likt mig för fem öre :) Men det var någon i mitt bakhuvud som sa åt mig, nu är det du som tar och kliver upp din lata jävel! Den rösten kom efter att jag hade tänkt att jag kunde sova ett tag till. Men så vart det inte. Så när klockan var tolv så var jag på väg ner på stan för att köpa en bok till pappsen. Gick såklart in på HM och kunde inte stå emot dessa två juveller:



149 kronor/ styck!

Jag trodde det inte var sant när jag hitta en jeansjacka för ynka 149. Är en kort modell och är ju olagligt snygg!
Perfekt eftersom min gamla är så mycket för liten. Spring in på HM vettja :))



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0