man must dance

Har kollat på en film nyss. Den som Kenza tipsa om igår. Fast jag har haft den här och tänkt att kika men det har inte blivit av bara. Men nu så kolla jag på den. Hachiko! Sevärd enligt mig, men fy va sorlig den är! Känns tomt utan Zingo nu! Haha, vill bara krama han nu! Står och lagar mat nu också. Ni vet, vi tjejer kan ju göra två saker samtidigt, eller hur?
Har lite tvätt kvar att stryka. Känner mig som en riktig hemmafru nu, lagar mat och fixar tvätten. Kommer bli en riktig "hönsmamma" när den tiden kommer. Men det dröjer ett bra tag! Även om man blir lite sugen när man ser gravidmagar lite här och där. Men lugna dig mamma! Jag säger till när du ska bli mormor ;) Hihi! Och Niklas, det är ingen fara! :D Haha!






bacon, champinjoner, wokade grönsaker och lite sama oelek + ris! :)
mums! och så jäkla enkelt!
mami
2010-07-26 @ 17:25:23
URL: http://blingbling.dinstudio.se



Skönt att du säger till =)



Har inte tid att vara mormor än ;)



puss <3

Moster´n!
2010-07-29 @ 19:35:44

Haha härlig tid med Mormor Cia =)

Bra att du väntar lite Amanda, gör det du vill först är mitt tips!

Kram

Fani
2010-07-29 @ 20:04:31
URL: http://glikia.blogg.se/

hehe jaa, smaken är ju som baken 8)

haha aa de klart, men när de kommer till killarna i gossip girl då om vi säger så xp

ja men precis :)

mat behöver verkligen inte va värsta avancerat för att det ska vara gott håller jag med om :) det här lät & såg jättegott ut! perfekt när man är hungrig med när de går snabbt att göra (y)

puss på dej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0