Måndag 31/5

Hallå!
Sjukt att det är juni imorn liksom! Herregud! Har varit vaken sen åtta ungefär, vilket bara kan betyda en sak, tvättdag! Haha! Annars är jag ju en riktigt sömntuta! :) Skönt att komma upp också. Somnar man nog gott ikväll. Kom hem vid nio igårkväll. Joe Labero var så jävla grym! Dock satt man där och var lite småirriterad eftersom man inte förstod något. ÅH! Jag vill också kunna trolla. Tänk vilket roligt jobb. Åka runt och trolla lite liksom! Coolt :)
Sen kom ju Niklas hem från Stockholm igår så han visa allt han hade shoppat vilket var en hel del. Alltså fyfan va tung väskan var som han hade, haha! SÅ mycket snyggt han hade köpt :) Skjortor, byxor, t-shitar mm. Snygg stil har den där grabben också! :) Jag shoppade däremot inte så mycket igår på Birsta. Men jag hitta lite iaf. Kan visa det senare! Nu ska jag ta och diska och plocka ihop lite. Sen läre jag springa lite i tvättstugan också. Men jag återkommer! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0