Morsdag och trollkar ! :)

Godmorgon bloggen :)
Här är vi trött kan jag lova! Men men, sitter och kokar lite ägg och äter yoghurt. Ska dra på lite smink på det här så blir det bra. Om ungefär en timme kommer pappa och mamma och hämtar mig. Sen blir det IKEA och gå lös på gina på Birsta! :) Först blir det sova i bilen, haha! Sen kommer Agnes till Sundsvall vid halv tre, då ska vi ut och äta sen kolla på trollkaren Joe Labero, världens bästa trollkar! Ska bli kul! Nä, nu ska jag göra det jag ska innan det blir bråttom! Solen lyser ju idag! Härligt!




ni får en dagens eftersom jag är så snäll! Väldigt dålig bild, men äsch! Bättre än inget! :)

Tunn kofta: Gina
Oversize linne: H&M
Shorts: Carlings
Tights: Gina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0