shopping från Birsta!

Äntligen är tvätten klar. Nu är det bara att stryka och sortera som gäller. Men det kan jag göra ikväll eller imorn. Lunch har jag hunnit med också. Regnbåge och pasta! Riktigt gott! :) Pappa var så snäll som fångade en fisk åt mig :) Tänkte slänga in det jag shoppade igår innan jag hoppar på cykeln och åker och handlar lite. Försöker komma på vad vi ska äta idag. Kanske kommer på nåt när jag är på Hemköp :) Vad ska ni äta idag?


Randig tröja från Gina. Så skön :)


trosor från gina


Vit tröja från H&M


lila plastring från H&M


Snygg skjorta från Rut m flera :)

Sen var det slut! Sen köpte jag lite grejer på IKEA också. Tyg tex till min stora kudde (som skjortan ligger på!) och lite fler grejer, typ en läslampa och ljus :)
Nu ska jag handla!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0