i heard it through the grapevine

Praktiken gick bra! :) Söta tanter var jag med ikväll. En var 98 år och var ju härlig som helst, haha :)
Ska dit imornbitti igen, halv åtta närmare bestämt. Så jag ska försöka komma upp klockan sex. Så då är det läge för sängen nu. Känner mig inte så trött dock, kanske blir när jag lägger mig. Så nästa uppdatering kommer imorgon eftermiddag. Inga vinterskor har jag köpt heller. Var ju på stan igår och prova hur många par som helst. Hade ju tänkt att köpa ett par som jag nästan hade bestämt mig för. Men såklart ska man hålla på och vela och ha sig. Nää, men dom kanske var ful? Inte tillräckligt varm? Ja ni kanske känner igen er? Och såklart vill man ju också att dom ska vara lite snygg också. Men det där att vara varm och snygg är väldigt sällsynt. Sen har vi två skoaffärer här i Hudiksvall så utbudet är inte det bästa. Kanske måste åka till Gävle snart? ;) Haha! Allt för att shoppa..
Just ja, sängen var det ja..

Godnatt och sov gott :)
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2010-11-24 @ 07:04:00
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Mysigt att vara med äldre människor. Jag jobbar på ett ålderdomshem. :-)

Lucke
2010-11-24 @ 13:35:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Hej på dig! Vad göres? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0