tisdag!

Hallå!
Har varit vaken sen tio imorse. Vakna av att jag råka slänga in armbågen i väggen. Inte det skönaste direkt.
Har suttit och kollat på Gossip Girl och ätit frukost. Kikat runt på nätet lite :) Perfekt morgon enligt mig! Har ju lite rester i skolan att göra men det löser sig. Imorn tänkte jag att jag kan börja med det. För idag om två timmar börjar min praktik! Börjar nästan bli lite nervös, haha! Jag har varit ganska lugn över det här, komma till ett nytt äldreboende med ny personal och nya gamlingar. Jag har ju jobbat i nästan 3 år på ett annat äldreboende. Men där har jag ju jobbat liksom, nu ska jag vara "elev" gå bakom och iaktta. :p Men det går nog hur bra som helst. Så himla skönt att jag kan gå dit istället för att behöva åka buss. Men innan jag går dit ska jag diska och bara ta det lugnt. Säger jag som har varit i Egypten i en vecka och inte gjort något annat än att slappa ;) Haha! :)

Vad gör ni idag? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0