"på landet"

Hej igen!
Jag trivs att vara hemma på landet. Är nog lite hemmakär trots allt. Även om jag älskar att bo i stan, ha nära till allt, det är lite mer rörelse så älskar jag att komma hem och bara koppla av. Idag har jag legat på altanen och läst lite, somnade till i några få minuter. Härligt! Det är så tyst här. Just nu hör jag bara tvn i vardagsrummet och pappsen som hugger lite ved. Sen att hunden gnäller lite kan vi ju låtsas som inget. Haha!

Väntar på att mamma ska komma hem från jobbet. Hon jobbar kväll, men hon bör komma hem tycker jag. Snodde ihop en pasta sallad till middag. Åh va gott det var! Hade soltorkade tomater, oliver, paprika, tomat, salladsmix och pasta. Hur enkelt och gott som helst! : )

Nu ska jag bara ta det lugnt. Kolla lite på nätet och umgås med pappsen. Agnes drog till Robin ikväll så det är jag och päronen ikväll!
Vad gör ni?

modellblogg mm
2011-04-29 @ 23:57:31
URL: http://obsessedofmodels.blogg.se/

åh vilken fin profilbild du har! gillar alla färger :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0