shame on me.

Sjukt dålig på att uppdatera är vad jag är! Vet inte varför. Blogglusten har liksom försvunnit för ett tag. Hoppas på att den kommer tillbaka snart : ) Tänkte uppdatera läget iaf, jag jobbar och står i. Niklas är äntligen hemma nu i två hela veckor, snart julafton och hela familjen är ledig då, nästan alla julklappar är avklarad. Livet är ganska awesome tycker jag :) Nu ska jag jobba fram tills på fredagkväll. Sen så! Blir jag lite ledig förhoppningsvis. Det är inte så att jag klagar. Det enda jag tycker är jobbigt att gå upp så tidigt när jag är så himla seg på morgonen. Men det är just bara det där med att ta sig upp ur sängen. Sen blir man ju pigg bara man håller igång och varvar med kaffehinkar såklart ;) Hihi!

Just nu är jag ensam hemma. Dom andra är ute på promenad. Skönt att få lite tid för sig själv också. :)
Blev sjukt sugen på lösgodis. Var faktiskt längesen jag åt lösgodis. Å andra sidan så har det sina fördelar att bo ute i skogen med 7 km avstånd till närmaste affär ;) Haha!

(Här var det meningen att det skulle vara en bild, men det går inte att ladda upp...)
JOLINE&MIO
2011-12-21 @ 19:09:25
URL: http://familyforever.se

Tack Amanda!! :)

SOFIA
2011-12-22 @ 17:52:30
URL: http://bysofia.se

Vill Tack för din värmande kommentar. Det uppskattas till tusen. Hoppas du stannar! Hoppas du haft en fin dag och får en fin kväll! KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0