FREDAG!

Underbart med helg! Dagarna går så jäkla fort. Niklas har hunnit varit sjuk men är frisk nu. Jag har klarat mig! Peppar peppar! Men så himla skönt med helg som sagt. Ska dra mig mot Hemköp för att köpa en sallad och en snabbis på systemet. Sen drar jag mig mot Enånger till "Club Vedmora" ;) Haha! Kung! Ska spela lite spel med fina vänner. Blir nog awesome! Nu måste jag dra mig! Vi hörs nåt imorn! :)

Ha en superbra fredag! :)

Fani
2011-01-29 @ 01:26:55
URL: http://glikia.blogg.se/

naaw tack , gullig du e ! :)

jasså, vad roligt :D jaa visst gör den? helt sjukt!

vet du att du liknar lily i how i met your mother riktigt mkt faktiskt! kom jag på först nu, haha.

de är en komplimang iaf, hon är jättesöt tkr jag :)

puss!

Emelie Örtegren
2011-01-31 @ 18:45:51
URL: http://pancaakes.blogg.se/

låter som du hade en snajsig fredag framfør dig, hoppas den blev bra. :) och att du håller dig frisk førstås ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0