Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks För dig ska jag, göra det tusen gånger om

Bloggen har fått lida nu i helgen igen. Lär mig ju aldrig! Haha! Riktigt dåligt! Jaha, vad har man och säga då? Sitter och svullar lite godis nu. Jag har dumt nog gått med i "nyttighetsmånaden" nu med Agnes och Linnéa! Men nu jävlar! Nu ska jag klara det också, inget godis, chips, glass eller andra sötsaker. Kommer bli tufft det vet jag. Men äsch, man måste ha lite press på sig också! ;) Haha! Ska bli intressant och se om jag klarar det. Men februari brukar ju gå fort så det ska nog gå bra!

Jag och Niklas har bokat hotell! :) Ska bli så jäkla mysigt! Har bokat i Stockholm och så har vi tagit nåt fint hotell. Vi åker mest dit för att bo på hotell för vi har sagt länge att vi skulle vilja bara åka iväg och bara vara. Så den 18 februari åker vi mot Stockholm :) Toklängtar!

Nu ska jag ta och knäppa på nåt avsnitt av nån serie och ta tag i tvätten som ska strykas. Vet inte i hur många veckor jag har sagt att jag ska stryka. Men nu så! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0