"Hur många lingon finns det i världen?"

Hallå onsdag!
Fick lite sovmorgon idag. Sen träffades vi på skolan för att plugga. Gick igenom 48 tidningar sammanlagt för att leta några artiklar om invandare/flyktningar. Sen var det dags att plugga till provet som vi har imorn. Tror alla känner sig lite vilsen om vad vi ska kunna egentligen imorn. Men det löser sig! Gav upp sen där vid två så nu är jag hemma och ska ta itu med disken innan jag ska plugga. Ska bara kika några bloggar först :p Haha!

Igår så var jag och Agnes på bio. Vi såg "Hur många lingon finns det i världen?". Den var så bra! En film jag tycker alla ska se. Jag känner mig stolt som bor i Hudiksvall! Jag är stolt över Glada Hudik teatern! Som dom sa i filmen, "alla har talang!". Så se den! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0