Sol, vind och vatten är det bästa som jag vet men det är på dig jag tänker i hemlighet

Har inte så mycket mer än att säga att jag lever idag också och mina fötter säger att man inte ska använda foppa tofflor, haha! Får skylla mig själv. Har ju sagt redan innan praktiken började att jag skulle behöva ett par nya skor. Men än har jag inte köpt mig ett par. Det är ju dyrt med ett par bra skor. Samvetet säger ja, men plånboken säger nej, haha, inte lätt alltid. Men imorn är det sista dagen på sjukhuset så jag tror jag överlever en dag till med foppatofflorna ;)

Ligger självfallet i soffan och latar mig. Tänkte att jag skulle gå på en promenad idag också men jag hinner. Jag kanske kan sova en liten sväng. Bara vila ögonlocken ett tag ;)


bild - jag
nathalie eriksson
2011-05-31 @ 16:54:30

Hej!

Jag är med och tävlar om Miss World Sweden. Jag tror jag skulle kunna tillföra lite nytt tänkande bland många runt om i Sverige och utanför, särkillt bland ungdomar där många idag har lite utav tappat suget.



NI KAN RÖSTA PÅ MIG genom att trycka på sidan här -> http://kvaltavling.missworldsweden.org/bidrag/8c111725-6c07-4b76-8697-7242f68465ea OCH sedan klicka på stjärnorna för att ge en röst och gilla mig på facebook.



DU är guldvärd! Många kramar <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0