Måndag! :)

Godmorgon!

Jaha, då bor man i Enånger igen då. Har under helgen flyttat hem. Sen är tanken att jag ska neråt i landet. Uppsala närmare bestämt, med Niklas! :) Så har flyttat hem bara tillfället. Hela övervåningen är full av mina saker. Flyttlådor, sopsäckar och en massa annat. Helt galet vad med saker man har!

Men iaf, har varit vaken sen kvart i nio. På en ledig dag! Inte likt mig, haha! Men jag skulle lämna nyckel till Agnes som skulle åka och jobba. Sen skulle jag ringa ett samtal. Sen tyckte jag att det inte var någon mening att gå och lägga sig. Tänkte gå på en promenad med hunden nu. Nu har jag inget att skylla på, hunden måste ju rastas, även jag! :)

Senare idag: TATUERINGSDAGS!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0