Livet ♥

Hallå!

Nu sitter jag och tycker livet är bra härligt. Har nästan nyss kommit hem från en dag i skolan. nu dröjer det några veckor innan vi ska tillbaka. Vi ska nämligen ut på praktik nu i fyra veckor, spännande! , sen är det en veckas höstlov. Sen återstår det bara två veckor kvar i skolan, på hela utbildningen. HELT SJUKT! Det kommer gå så himla fort! :)
Ska hem idag och umgås med min härliga familj. Tänkte att jag skulle stå för att laga middag ikväll. Eftersom mamma jobbar kväll idag så passa det bäst att jag åker hemöver. Så det blir mysigt! :)
Imorn ska familjen till morfar eftersom han fyller år imorn. Alla kusiner ska dit så det blir mysigt :) Det bästa nästan är att jag tar en tripp till Uppsala på söndag till tisdagen. Underbart! ♥

Älskar livet just nu! Hihi! :)
och inte nog ,med det så är det sommarvärme ute idag! Lovley!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0