i-landsproblem!

Nu är jag lite småarg. Sitter i soffan och får snart ett lätt utbrott. Nu börjar Revenge på tvn och min 3:a funkar inte! Världens i-landsproblem, jag vet. Men fasiken alltså, jag som har längtat tills idag och så funkar det inte. Nä, lite sur blir man ju! Ringde ju faktiskt till supporten och fick prata med världens trevligaste kille, som sa vad jag skulle göra. Sätt på tv på 3:an, vänta en kvart så ska det lösa sig. In my ass att det gjorde. Aja! Världen går ju knappast under men så himla surt.

På tal om något annat så gjorde jag en riktigt god middag iaf! Lammgrytsbitar, bacon, paprika, broccoli i stekpannan och en potatisgratäng (på påse faktiskt!) och ett glas rött. Fantastiskt! :) Jag måste ha varit kock i mitt förra liv!

Amandah
2012-04-12 @ 23:36:54
URL: http://exeggutor.se

Hej. Har nu en liten "Bloppis." Säljer lite skor bla. Jeffrey Campbell, Converse och Topshop. Har även en hel del smycken tillsalu, armband och ringar. Kika gärna in om du är intresserad!



Annars hoppas Jag att du haft en superbra dag och får en lika bra morgondag!

Kramar Amandah




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0