Let's move! :)

Nu släpper jag nyheten! Nu flyttar vi till en annan lägenhet! Tvärs över gatan, kunde inte ha varit lämpligare! En fin liten etta på 41 kvm. Känns som ett paradis mot för den vi har haft nu sen februari, 24,5kvm(!)
Nu kommer vi få ett kök (som jag har längtat!!), balkong, en sovalkov, ett litet vardagsrum, badkar, diskmaskin. Ja, jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag är lyckligast i världen just nu. Åh! Har varit dit och satt upp gardiner, haha! Det var det första jag gjorde. ;) Nu ska jag fortsätta gå med grejer. Sen funderar jag på att köpa mat och sätta mig på balkongen och äta! Låter toppen! Bilder kommer sen när vi har fått lite ordning och flyttat på riktigt! :)
Glad jänta här! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0