Update från vinterlandet.

Hej!
Nu är jag hemma i vinterlandet. Jäklar vad med snö det är här hemma! Helt galet. Åkte hem hit i tisdags. Skönt att vara hemma. Idag har jag varit ensam hemma sen pappsen åkt på jobbet. Ikväll ska jag, Ewa, Karin och Mikaela träffas. Ska bli så kul! Kommer inte ihåg senast vi sågs allihop. Vi kommer säkerligen prata i mun på varandra. Vi har nog en hel del att uppdatera oss om! Men det blir kul. Har sån tur att Ewa kommer hit och hämtar mig eftersom jag inte har nån bil och kan ta mig nånstans. Ska handla lite på vägen så ska vi göra tacos. Får nog ta en pizzabit snart så jag dör av hunger sen. Igår hade jag, mamma och Agnes pysseldag. Först så var det jag och mamma som gjorde pappersstjärnor. Vart riktigt fint faktiskt! :) Sen på kvällen så la jag och Agnes pärlplattor. Var ju hur längesen som helt man gjorde sånt. :)
 
Imorn drar jag, Cecilia och Emma till Stockholm för att festa lite till Rockabilly! Antar att det är olika band som ska spela. Haha! Hon med kollen! Det blir kul! :) Längtar! Jag älskar den här semestern. Jag hinner med så mycket! :)
Förhoppningsvis är jag bra utvilad till annandagnatt då jag ska börja jobba igen. ;) Men det får vi se då!
Och imorn får man lön. Skönt, ännu härligare att det löna sig att jobba arselet av sig i november! Whoho! :D
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0