Lördagen!

Har fått order av Agnes "uppdatera bloggjävlen". Haha! Bara till att lyda ;) Kan ju berätta om lördagen! Jag, Agnes, Julia och Niklas åkte upp till Järvsö och hyrde snowboard för första gången! Jag kan säga det att jag tappade räkningen om hur många gånger vi ramlade. Men det var det värt, för jäklar vad kul det var! Sista åken hade man ju fått in känslan och var ganska duktig. :) Sen i bilen på väg hem så är vi alla helt slut och jag sitter och säger "åhgud, tänk om man hade festat ikväll, man skulle ju bli full efter en öl! Eller tänk er att sätta på er ett par högklackar!" Sen när vi är hemma så får jag strikta order av Agnes att gå och duscha, gå upp och sätta på sig kläderna hon har lagt fram. Jag gör så snällt som hon säger. Hon kommer upp med ett glas vin och en snus och är allmänt lurig. Jag fattar absolut inget. Tvn slår hon på med den högsta volymen så jag inte ska höra vad som händer på nedervåningen. Sen när jag till slut sitter själv där så kommer hon och hämtar mig och jag får blunda. Sen när jag kommer ner så möts jag av ett helt gäng med underbara kompisar som skriker "SUPRISE!" :) skapligt förvånad jag blev. Så himla gulligt av min syster som har styrt upp hela kalaset! Åt god mat gjorde vi med och sen var festen var igång. Sen blev det utgång på det! Hade en toppenkväll! TACK ALLA! ♥






bjuder på mobilbilder från backen. Träningsvärken från helvetet är och hälsar på kan jag lova! ;)
Sandra
2012-01-31 @ 10:20:55
URL: http://sandraso.devote.se

sv: men tack :)!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0