Fredag, ledig eller inte.

Hallå!
Sitter och väntar på att tiden ska gå. Vaknade av att telefonen ringde imorse. Var jobbet som ringde och fråga om jag ville vara ledig idag, gärna för mig! Men får vänta och se till lite efter två och se om dom ringer om det skulle bli någon sjuk eller så. Vore ju hemskt skönt att vara ledig! Men klant-Amanda bokade ju hemresa igår utan avbokningsskydd. Annars om jag blir ledig idag så skulle jag kunna åkt hem idag redan. Åh, blir så sur på mig själv. Ringde och kollade med ybuss utifall man kunde få avboka resan ändå, men icke. Surt! Aja, får väl hoppas på att dagen rullar på.
Väntar på att en tjej ska ringa till mig angående en lägenhet. Vågar inte bli allt för glad än, men det låter väldigt lovande. Pratade med henne igår också, hon ville gärna hyra ut sin lägenhet till oss. Åh, är så glad! Det löser sig till slut. :) Hon skulle kolla upp den exakta hyran och lite annat så skulle hon ringa mig idag. Väntar spänt! Gick ut och kollade vart lägenheten låg. Den ligger alldeles i närheten. Är bara tvärs över gatan här. Perfekt!

Men om ändå tiden kunde gå lite fortare så jag vet om jag är ledig idag eller inte. Får väl ta och diska i brist på annat. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på om jag blir ledig heller. Kanske en spontantripp till stockholm? Gå på stan här hemma? Cykla och gå på IKEA? Helst skulle jag ju vilja åka hem, hihi!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0