SEMESTER!

Ja, som rubriken säger, jag har semester! Nu har det verkligen gått in i huvudet att jag verkligen är ledig. I två hela veckor! Underbart! :) Första gången jag har semester i mitt 23-åriga liv, fantastiskt!
Idag hade jag hoppats på fint väder så man kunde sitta och sola. Men det är grått på himlen och blåser. Aja, inget att göra åt. Tog en sovmorgon och har kollat på gossip girl och diskat sen jag klev upp. Funderar på vad jag ska hitta på mer. Men blir nog en innedag idag. Får passa på att kika på nån film och försöka hitta lusten att sno ihop nån typ av middag. Var ner till Stockholm till farmor i lördags. Shoppade lite och hälsade på farmor och hennes syster. Drack vin, åt middag, kika på tv och spelade yatzy. Sov över där också så kom hem igår. Lagomt tills Niklas kom hem efter att han har varit hemma i Hudiksvall. Som jag har längtat! Så nu känns det bra att han är hemma igen. :) Det är ju skönt att vara ensam hemma också ibland, men man känner verkligen hur mycket man saknar honom.
 
På onsdag ska jag äntligen klippa mig. Inte en dag försent! Har klurat ut hur jag vill klippa mig. Hoppas på att det blir bra och att jag blir nöjd. Annars så är det väldigt sällan man blir nöjd kan jag tycka, iaf jag. Men ska bli så skönt att klippa av dom hemska topparna. Sen måste jag färga om håret också så det ser bra ut. Färgade håret själv och tänkte väl inte helt riktigt så jag struntade i att avfärga håret innan jag färgade det rött. Haha! Men men, det blir bra sen när Agnes hjälper mig, så man kan visa sig utan att skämmas. Haha!
 
mami
2012-07-23 @ 23:29:02
URL: http://www.ciasblingbling.se

å mami säger: Kommer du hem snart längtas efter dig <3

puss fina amanda<3

Svar: och jag längtar efter er! :) PUSS <3
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0