on the road again!

Hej!
Sitter på bussen nu och är på väg hem till Enånger! Har längtat hela veckan :) bytte lite turer på jobbet så jag blev ledig hela helgen. Skulle ha jobbat idag. Så himla skönt att kunna åka hem tidigt så har man hela fredagen på att göra saker också! Den här helgen kommer bli grym har jag en känsla av. Idag ska vi in till stan och gå lite på stan och ha picknick i nån park. Sen blir det vinkväll hemma hos oss med underbara brudar. Imorn kommer morfar och nina och firar mig lite, fyller ju år på söndag. Sen blir det till att åka till Malin för att grilla och dricka gott innan det bär av mot Mohed för att festa till det lite! Dansa till rockbilly musik. Kommer nog bli awesome! Åh, nu vill jag bara att jag ska komma fram. Försöker sova för att tiden ska gå lite fortare, men lyckas inte! Är väl för lycklig antar jag ;)
Det fantastiska vädret gör en så glad också. Var hela 17 grader när jag klev upp strax efter åtta! Underbart! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0