Måndag,

Idag vaknade jag av mig själv. Så himla skönt att inte behöva ställa klockan. Vaknade klockan tio första gången. låg och kollade på mobilen först men sen somnade jag om. Klev väl upp lite efter elva. Åt frukost i lung och ro. Tog en dusch och cyklade ner på stan. Tänkte kika efter julklappar. Men handlade mest åt mig själv. Såna där nödvändigheter som är så tråkigt att köpa. En liten julklapp hitta jag iaf. Vet att Agnes är lite nyfiken nu. Det kan hon gott och väl vara ;) Ikväll ska sis och jag göra en sak. Väntar med att berätta det tills det är klart...
Iaf så var jag och handlade köttfärs. Blev potatis och köttfärsgratäng till middag. Helt okej smakade det! :) Gjorde i en stor form så nu har jag flera matlådor med det sen gjorde jag några biffar som jag frös in. Lämpligt att bara kunna ta fram och göra lite pasta eller vad man känner för till. :) Känner mig lite duktig eftersom jag åt pizza igår eftersom jag var så lat och varken hade ork till att handla eller laga mat. Men nu så är frysen fylld ett tag iaf. :)
 
Tänkte vara vaken så länge som jag orkar ikväll så jag sover ett tag imorgon eftersom jag ska jobba tre nätter. Försöka vända på dygnet lite, men det brukar inte vara något problem eftersom jag är en riktig nattuggla och gillar att sova länge. :) Ska leta rätt på några bra filmer nu tänkte jag. Tips, någon? :)
 
pga bildbrist..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0