Sent inlägg.

Hej mitt i natten! Eller ja, lite sent är det iaf. Kanske skulle ta och flytta sig till sängen.
Har jobbat eftermiddag ikväll så jag var hemma lite innan tio. Då har man ingen lust att gå och lägga sig på en gång, speciellt när man inte måste. Börjar ju två imorn så det är ju inge bråttom. Jag har kollat på Bonde söker fru på tv4play och virkat lite. Ensam hemma är jag också. Lite ovant eftersom Niklas har varit hemma nu när jag har kommit hem i några dagar. Men han åkte till Hudiksvall idag och blir hemma ett par dagar så nu får jag känna på hur det kommer att kännas att bo själv. Han flyttar om en vecka. Det känns konstigt, skönt, tomt och tankarna snurrar runt. Men det kommer att gå bra. Imorn blir det första gången som jag betalar hela hyran själv. Även om jag har råd att bo kvar så kommer det svida lite i plånboken. Nu är man ju vant sig att betala halva hyran, dela på mat och allt sånt där. Men helt plötsligt så är man själv. Känns märkligt.
 
Ska verkligen försöka att kliva upp i tid imorn. I tid för mig är vid nio, kanske halv tio. Är ju verkligen ingen morgonmänniska. Det är nåt jag är säker på iaf. Haha. Nä, sova var det ja! Godnatt! ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0