Skor! ♥

Sitter och gäspar i soffan just nu. Är så himla trött! Har jobbat förmiddag idag. Att gå upp tidigt har aldrig varit min bästa egenskap. Men jag kommer ju upp iaf, även om man är jäkligt trött. Var ner på stan direkt efter jobbet och köpte skorna jag har suktat efter nu ett tag, blev till och med två par skor. Om man köpte två par fick man halva priset på dom billigaste. Nöjd jänta! :) Blev ett par svarta och ett par bruna som var fodrad, kan vara bra nu när det börjar bli kallt. Nu har jag hamnat som sagt i soffan och börjar känna hur jag gärna skulle vilja ta en tupplur. Men tänkte ju cykla och handla men känner att jag inte orkar än. Jobbigt läge. Kan ju passa på att betala räkningar, är ju också ett måste. Annars blir det inte så kul!
 
Dom nya skorna! :)
Hanna Karlsson
2012-10-01 @ 07:51:53
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Snygga skor!

Svar: Visst är dom! Tack! :)
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0