det kommer aldrig vara över för mig.

Vilken lyxvecka. Jobbade i måndags, utbildningsdag igår och jobbade inatt. Nu har jag tagit helg. Fantastiskt! Imorn ska jag och ett gäng från jobbet åka på kryssning. Vi är 13 stycken som ska åka. Åh det ska bli så kul! Är riktigt taggad faktiskt. :) Idag har jag bara varit ner på stan en sväng när jag hade vaknat till liv. Hittade en skjorta som jag tänkte ha imorn på kvällen. Handlade lite mat och kom hem och kände mig på löjligt bra humör. Lagade mat och lyssnade på musik. Nu har jag målat naglarna och ska kika på nån film eller nån serie tänkte jag. Sen måste jag packa tills imorn också.
 
Lyssnade på Kents nya album, har inte riktigt fallit för hans musik men den här låten gillade jag!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0