10 augusti.

Hej lördag!
Jag tog en liten sovmorgon idag och vaknade till klockan elva. Sovit som en prinsessa. Ätit frukost och bara tagit det lugnt. Ska nog fortsätta ta det lilla lugna idag. Vila upp foten. Har mest ont när jag vaknar. Men det är nog bara för att jag sover på alla olika sidor, mage och ligger och vrider foten hit och dit. Men det känns bättre för varje dag. Klart jag har lite ont nästan hela tiden. Men min inställning är nog att benet håller på att fixerar sig och hamnar snart där det ska vara.
Iaf, jag har ett stort sug på att pyssla och göra om något, det fick jag redan igår när jag skulle gå och lägga mig. Halv ett inatt så satt jag på golvet och fixa gardinerna som är lite för långa. Haha, ja ni hör ju! Jag blir lätt lite rastlös när jag känner mig begränsad till att inte kunna anstränga mig allt för mycket. Jag menar, jag är ju sjukskriven för att jag inte ska belasta foten för mycket. Igår knopade jag ihop en "alfabets-tavla" Kanske kommer en bild på det.
 
Ett av mina projekt i mitt huvud som jag har just nu är att jag skulle vilja måla om tvbänken som är svart. Den skulle jag vilja ha i vitt. Men problemet är att bänken är lackat. Dvs det är inte bara att måla om. Då ska man ha något som heter häftgrund innan man målar om. Jag har ju ingen som helst aning om vad det är. Jag kan ju iofs gå till en färgbutik och fråga. Men jag är mest den som är lite impulsiv. Får se om jag hittar på något mindre projekt. :)
 
 
En bra låt, från en av mina favoritfilmer Safe Haven.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0