orange is the new black

 
 
Hej!
Hade ställt klockan på nio men det gick ju sådär att kliva upp. Har lyckats vänt lite på dygnen. Jag är vaken till två och sover till elva. Inte så farligt men ändå, lyckades kliva upp lite före elva iaf. Alltid något ;)
Ätit frukost, dammsugit, målat naglarna, fixat till mig lite. Inväntar min fina mamma som kommer ner till mig idag. Hon borde dyka upp om ett litet tag. Det tar ungefär lite drygt två timmar att köra bil hemifrån till Uppsala. Vi kanske drar ner på stan och fikar och kikar på lite folk. Fint väder har vi också. Blåser lite kallt, men i solen är det varmt och skönt. Ska bli härligt med lite sällskap. Så man slipper prata med sig själv bara ;) Haha!
 
Men vet ni, har fastnat för en ny serie som jag tyvärr har kikat klart på första säsongen redan. Kollade klart igårkväll, spännande slut såklart. Men nu läre man vänta till nästa år för att se nästa säsong. Orange is the new black heter den iaf. En typisk Amanda-serie. :) Spana in den!
 
 
Elsa
2013-08-19 @ 18:05:29
URL: http://elsajohnsen.blogg.se

Har sett jätte mycket reklam om den, ska nog kolla någon gång :).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0